Hallo,

De zomer- en vakantiemaanden staan voor de deur. Een aantal van jullie gaan lekker op vakantie in eigen land of ergens buiten Nederland. De Mitch Bootcamptrainingen gaan ook in de zomer zoveel mogelijk door, met hier en daar een kleine aanpassing. We blijven natuurlijk gewoon fanatiek doortrainen!

 
 
In deze nieuwsbrief:

1.  Terugblik
2.  Bootcamp Stalland
     Bootcampen, suppen en afronden met een drankje en tapas
3.  Bootcamp Tholen
4.  Vakantierooster
5.  Ardennen
6.  Webshop
7.  Feit of fabel?


 

Bootcamp bij de Berk
Heerlijk afkoelend, geweldige omgeving en een fantastische training.
Nog meer eisen?




Bootcamp Putte
Op woensdag 10 juni was de allereerste training op de nieuwe locatie in Putte. Er wordt nog steeds wekelijks fanatiek getraind op woensdagavond van 19:00 uur tot 20:00 uur. Training is voor iedereen toegankelijk, doe gerust een keertje mee!





 
 
 


De trainingen in Sint-Annaland worden sinds een aantal weken op maandagavond gegeven en dat wordt goed opgepakt. Het is lekker druk tijdens de trainingen. Sluit gerust een keer aan!

BEKIJK HIER HET FILMPJE OP FACEBOOK





Bootcampen, suppen en afronden met een drankje en tapas
Op maandag 24 augustus organiseren Mitch Bootcamp, Catalina Sup en de deurbraek een verzorgde avond!! Dit klinkt natuurlijk als een fantastische avond!
Omdat de Bootcamp op Stalland altijd op maandagavond is hebben we gekozen om deze fantastisch gezellige avond ook op een maandagavond te plannen.
De training start om 19.00u we doen 45 minuten suppen en 45 minuten Bootcampen.
De training is klaar om 20.30u waarbij we vervolgens naar Brasserie de Deurbraek gaan voor heerlijke tapas en een 2 drankjes. Dit allemaal kan voor de prijs van € 25,-.
Inschrijven kan gewoon via de website.

Locatie

Datum

Tijd

Kosten

Sint-Annaland

Maandag 24 augustus 2020

19.00 tot 20.30

€ 25



 
 
 



Op maandagavond van 18:45 uur tot 19:45 uur zit de training vaak helemaal vol en staan er mensen op de wachtlijst. Vaak lukt het ons om met 2 trainers de training te geven, waardoor we de groep bijvoorbeeld in tweeŽn kunnen splitsen. Sta je op maandag op de wachtlijst?
Dan kun je (bijna) altijd meedoen! Je wordt hierbij op de hoogte gebracht via een app of sms.

 
 
 



We willen in de zomervakantieperiode (tot 23 augustus 2020) zoveel mogelijk trainingen door laten gaan. We zijn met een aantal trainers en zullen soms trainingen van elkaar overnemen. Hieronder een overzicht van een aantal kleine wijzigingen, de rest gaat gewoon volgens normaal rooster + vaste trainer door.

Locatie

Datum

Tijd

Trainer

Sint-Annaland

Maandag 27 juli 2020

19.45 - 20.45u

Rosalina

Huijbergen

Dinsdag 28 juli 2020

20.15 - 21.15u

Valerie

Flupland

Woensdag 29 juli 2020

Geen training

Halsteren

Dondag 30 juli 2020

19.00 - 20.00u

Valerie

Bergen op Zoom

Zaterdag 1 augustus 2020

10.00 - 11.00u

Mitch

Sint-Annaland

Maandag 3 augustus 2020

19.45 - 20.45u

Rosalina


 
 
 



Ieder jaar gaan we tijdens het 2e weekend van oktober naar de Ardennen voor een echt Mitch Bootcamp weekend. Vanwege Corona is het natuurlijk maar de vraag of het weekend dit jaar door kan gaan. We zijn al wel voorzichtig bezig met de voorbereidingen.
Wil je, mocht het doorgaan, dit weekend ook dit jaar niet missen?
Laat dit dan alvast weten aan Mitchell of Madeleine.


 
 
 



Nu in de aanbieding het unieke Mitch Bootcamp shirt.
Nieuw in het assortiment een korte broek van Mitch Bootcamp.


 
 


Contactsport is weer toegelaten?

     
  • Voor de training dient iedereen zich te houden aan de 1,5 meter afstand, tijdens de training mag iedereen weer aan contactsport doen, maar na de training moet iedereen direct weer 1,5 uit elkaar.

Voorkom vakantiekiloís, maar hoe?!
3 x per dag te blijven eten met 3x per dag tussendoortjes.

      
  • Probeer er alleen voor te zorgen dat de dingen die je eet gezond zijn. Door het ritme te behouden blijft je lichaam werken waardoor het calorieŽn kost. Let er alleen wel op dat je ZEKER NIET TE VEEL eet. Op een vakantie wil het wel eens voorkomen dat we een stuk minder doen dan normaal. Let hier dan wel op dat je ook minder eet. Als je meer calorieŽn binnen krijgt dan dat je verbrand kom je aan en anders val je af.

Tips: Maak slimme keuzes;
           
  • Eet bewust, neem bijvoorbeeld een stuk watermeloen i.p.v. chips.
  • Drinken. Water is een ideale dorstlesser voor op vakantie en geen alcohol. Drink daarom om je dorst te stillen water en daarnaast alcohol.
  • Blijf bewegen, Bootcampen, wandelen, waterfietsen, gewoon fietsen, badmintonnen, kanoŽn, tafeltennissen etc. Als je de calorieen verbrand kan je ze ook eten.
  • Ga lekker bbqen. Bbq is erg gezond, let alleen wel op de sausjes en het vlees wat je eet. Dat kan het namelijk erg ongezond makenÖ Maar een heerlijke salade bij de bbq en paar stukjes vlees of vegetarische burgers, erg lekker.
  • Eet langzaam. Je hebt alle tijd waarom zou je haasten. Als je langzamer eet wordt het beter opgenomen in het lichaam.
  • Neem eten mee. Als je lang onderweg bent of denk lang onderweg te zijn.Neem dan eten en drinken mee, dit voorkomt dat je honger krijgt maar ook dat je geen fastfood gaat eten.
  • Ga geen boodschappen doen als je trek hebtÖ.. dit ga ik niet uitleggen.

Tot de volgende training!