Beste ,

En dan is het alweer juni! Sinds een aantal dagen komt het zonnetje lekker door, dus sporten we weer met mooi weer. Neem voldoende water mee naar de training en houd de groepsapp goed in de gaten voor een mogelijke zwembadtraining.
 
 
In deze nieuwsbrief:

1.  Terugblik
2.  Vakantierooster
3.  Webshop
4.  Wist je dat?

 
 
Training Koningsdag
Tijdens Koningsdag gaf Dani een gave, zware training bij de Berk. Gaaf om de samenwerking en het doorzettingsvermogen te zien.



Training Hemelvaart
Een heerlijke training in het bos bij t Appeltje. Goede samenwerking en lekker stampen in de plassen.




Volleybaltoernooi Tholen
YEAH!!! Eerste plek voor Mitch Bootccamp bij het beachbvolleybal toernooi in Tholen! Het was een gezellig en sportief toernooi. Wat leuk om te zien dat we met 3 teams van Mitch Bootcamp meededen! Echt weer een evenement dat we terug willen laten komen!




 
 





 
 

Wist je dat je via onze webshop Mitch Bootcamp kleding kunt bestellen?
Wil je nog een gratis handdoek? Vraag ernaar bij de trainer.
Neem eens een kijkje in onze webshop, bestel wat je nodig hebt of geef je bestelling via Whatsapp door aan Mitchell.



 
 


Wat te eten voor de ochtend training?
     
    Een van het belangrijkste drink minimaal een half liter voordat je gaat trainen!!
    Een dubbele bruine boterham met jam of 30+ kaas
    Een krentenbol (het liefst 2)
    Een schaaltje magere yoghurt met muesli

Wat te eten voor de avond training?
     
    Ook hierbij is vocht weer heel belangrijk, probeer minimaal een1/2 liter ervoor te drinken!
    Probeer als je er tijd voor hebt de helft van je hoofdmaaltijd op te eten, de rest eet je op als je klaar bent
    Heb je weinig tijd zorg er dan voor dat je minimaal:
          - 2 boterhammen eet o 2 stuks fruit
          - Een mueslireep met een stukje fruit



Tot de volgende training!