Hallo,

Het was een aparte zomer. Een zomer waarbij je wel 2 keer nadenkt of je op vakantie wil naar het buitenland, of waar zou ik in Nederland eens naartoe gaan. Gelukkig hadden we een paar weken geleden ook prachtig weer, een graadje of 30 en daardoor heerlijke zwembad trainingen, of trainingen in het water!! Het kan niet vaak genoeg gezegd worden maar Corona is nog steeds; BLIJF THUIS ALS JE KLACHTEN HEBT!! Thanks!!

 
 
In deze nieuwsbrief:

1.  Terugblik
2.  Suppen
3.  Techniekweek
4.  Ardennen wordt: Bootcamp Saturday
5.  Feit of fabel?


 

Bootcamp Putte
Putte, de nieuwe locatie van Mitch Bootcamp, van Valerie! Een fantastische locatie in het mooie groen. Wie nemen jullie volgende keer mee naar deze locatie.




Circuit trainingen in Tholen en lekker afkoelen in Flupland!



Brasserie de Berk
Ondanks het warme weer toch weer lekker getraind bij de Berk. Lekker een stukje rennen met een tractor band en daarna lekker afkoelen in het water.



STALLAND, lekker suppen, Bootcampen en na borrelen
Heerlijk Suppen en Bootcamp en vervolgens lekker napraten onder het genot van warme en koude tapas en een paar drankjes bij de Deu-Breack. Het was echt een top avond! Dit wordt zeker vaker georganiseerd! Iedereen Super bedankt!



Laatste Zwembad training!
Afgelopen maandag hebben we de laatste zwembad training mogen doen in het zwembad De Spetter in Tholen! Het was fantastisch om hier te mogen trainen! Nogmaals bedankt!



 
 
 


STALLAND, lekker suppen, Bootcampen en na borrelen
Wat was het fantastisch om te suppen op de Stallandse wateren! Het lijkt zo makkelijk, maar als je stroming tegen hebt, kost het net ietsje meer kracht.
Iedereen bleef zo keurig op het bord staan, waardoor Erik er extra uitdagingen bij had verzonnen! Vervolgens een stevige Bootcamp van onze Karin! Daarna lekker napraten onder het genot van warme en koude tapas en een paar drankjes bij de Deu-Breack. Ook dit was super georganiseerd! Iedereen Super bedankt!

Het is zeker voor herhaling vatbaar!! Wordt vervolgd!



 
 
 


Volgende week is het weer zover! Alle oefeningen gaan terug naar de basis, de oefeningen worden (extreem) rustig uitgevoerd om ervoor te zorgen dat de kleine foutjes er niet in kunnen slijten!

Let op dit is heel de week!




 
 
 


Ieder jaar gaan we tijdens het 2e weekend van oktober naar de Ardennen voor een echt Mitch Bootcamp weekend.
Door Corona wordt dit weekend vervangen door Bootcamp Saturday!!

Bootcamp Saturday staat in het teken van urenlang trainen, teambuilding en gezellig eten en drinken. Deze zaterdag begint om 08.00u bij Stayokay en is klaar om 20.00u. Wat er allemaal in deze 12 uur gebeurd hebben we het na 20.00u wel over, wat we wel kunnen verklappen is dat er verschillende sport workshops zijn die je niet wilt missen!!
WE ZIJN TOE AAN EEN NIEUWE UITDAGING!!

Ik kan je verzekeren dat je hier echt bij wilt zijn!!

Wat

Bootcamp Saturday

Waneer

Zaterdag 10 oktober 2020

Wie

Voor iedereen die het aandurft!!

Start

08.00 uur

Waar

Stayokay

Einde

20.00 uur

Waarom

Omdat de Ardennen dit jaar niet doorgaat en we toe zijn aan een uitdaging!

Kosten

€80 all inclusief!
Dit is inclusief; eten, drinken, verschillende trainingen en andere work outs…

Aanmelden

Dit kan via Mitchell of Madeleine




BOOTCAMP SATURDAY!! Daar moet je bij zijn.

 
 


Sporten heeft voordelen voor de psychische en sociale gezondheid?!

     
  • Onderzoek naar de relatie tussen sporten en de psychische gezondheid toont aan dat sporters minder depressieve klachten hebben, minder stress ervaren en meer zelfvertrouwen hebben dan leeftijdsgenoten die niet sporten.

Plaatselijk vet verbranden kan wel?!

      
  • Helaas is het niet mogelijk om plaatselijk vet te verbranden.
    Het is wel mogelijk om algeheel je spieren sterker te maken, meer spiermassa aan te maken en vet te verbranden.


Hoe meer je zweet hoe meer je verbrand?!

      
  • Hoeveel je zweet wordt bepaald door hoe goed jouw lijf de lichaamstemperatuur kan bewaren. Op korte termijn kan het zijn dat jij net even die paar gram afvalt voordat je op de weegschaal gaat staan (bijvoorbeeld voor een weegsport zoals judo), het feit is alleen wel als je daarna weer ga drinken of eten die paar gram er weer aan zit.
    Het voordeel van zweten is dat jouw lijf de lichaamstemperatuur goed kan bewaren. Het nadeel is wel dat, wanneer je veel zweet, de kans op uitdroging ook groter is…
    Dus Zweet je veel drink dan iets meer.


Tot de volgende training!